среда, 9. септембар 2009.

Апарат

Изволите, изволите... Добродошли! Драго ми је да сте... Да, мало је мрачно овде. Изволите право у лабораторију. Тамо је пријатније...

Драги господине, веома ми је драго да сте дошли. Надао сам се да мој позив неће остати... А дошли сте у прави час! Синоћ сам завршио апарат о ком сам Вам писао и баш сам желео да га испробам. Била би ми част да ви будете први... Ако ми дозволите...

Дакле, само седите овде... Непријатно? Па, биће... узбудљиво, свакако. Дозволите ми само... Да, зову се електроде. Е-лек-тро-де. Па заправо служе... Али не будите нестрпљиви, видећете. И каиш преко груди... И капа! Опростићете ми, капа је мало неудобна, али није било времена да се уради нешто по том питању. Верујем да је столица иначе удобна, слажете се?

Ех, сада... Ово што називам електродама ће пустити игле које ће се завући под Вашу кожу. Молим Вас, драги господине, будите мирни, тако мора... Главобоља и пецкање у очима..? Интересантно... Мораћу то да забележим. Хвала Вам, овакве информације су од великог значаја за науку! Главо... ља... пец... ње... очи... ма... Тако! Елем... Сада долази интересантан део! Сада је време да почнете да се плашите...

Заправо, шалим се. Страх ће доћи сам по себи! Дозволите да објасним... Када укључим машину доживећете све... па рецимо, оно што сте заслужили. Све оно што су људи као Ви радили другима. Видите, драги господине, моје чедо је већ радило, скупљало је податке, хранио сам га новинским чланцима о ратовима, глади, мучењу... Појио сам га причама о дечјем плачу, агонији болесних, умирућих... А Ви ћете сада све то осетити и доживети у само једној секунди, у једном једином трену компресованог ужаса, довољном да изазове најболнију смрт! Сав бол кукавног, измученог света налази се овде, у овом електричном детету страха, које сте ВИ изродили!! Ви и вама слични!!! Али сада се ствари мењају! Од сада ћу ЈА бити судија, владаћу болом и смрћу!!! А сви ви окрутни и ташти...

Али, опростите ми драги господине, занео сам се. Време је, почнимо...

-----

Читати уз - Mattias IA Eklundh - Print This

Нема коментара:

Постави коментар